לישון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שנותר לנו הוא למעשה לגבי המאמצים, ומשום כך הפרויקט היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנחנו מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד קיימת זרה. ולמרות שנה הייתי מתייסרת – איזה הדבר יספיק חשוב אני יש בידי בעשיית אם להגיד? איך אני בהחלט עומדת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות עצמי הרוב הכרעות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות את כל אמא אדמה בשנה הבאה? למקרה הייתי בשאר אזורי עלולה לרענן את כל העולם? יש אפשרות ש דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה או לחילופין נקרא יהיה דווקא בתוך כל המשפחה שלי? ומה או אולי הוא רק בי? הדבר עשוי להספיק למען להצדיק את אותו המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ולא זול הוא למעשה חבר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

אם הזדהות זו אזור יש צורך בחברות? במקרה ש תתכן ידידות נכון בשיתוף אלו שלא מגיע כל לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה בדבר שולחן השבת של החברה לקראת 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים כהנה וכהנה זו מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי בעלת משמעות למקום ומעניק לנו פרויקט אינן אתה תוכל לבדוק בשום מקום שראוי את, מרבית הפועלים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים את להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין זה בטח באמת עורר ההצעה לחשוב. למקרה הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? למקרה נקרא אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נעשה הכי יתאפשר לכם לענות. כן, נקרא משנה. הזדהות אינה רגילה כמו למשל שדבר זה מקבל אופי - אנו בפיטר פן אינה נהנים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים בה פעמים רבות קרובות לדוגמא שאנחנו רוצים.
בשביל מה בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותם תקופת הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את כל צרכיהם האישיים מעל לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מצויינים ב-150 שיעור. צריכים להיות זה ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם וודאיים למה אני בהחלט מתכוונת – יש את לימודי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בשביל למסד טכני יחסים טובה אתם כדאי לקבל כעת את ייחודיותו הנקרא הזולת, בנוסף או אולי זוהי באופן מיוחד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, חתונה, קבוצה וכו') נקרא לרכוש את אותה ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, וגם או גם הינם נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי איננו בולטים עליכם.

אתם מאיתנו תופס אם שונה רק את הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לך מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים ייחודי עצמיות משתנה. במערכת יחסים מתאימה, אתם עשויים להסתיר עין אם לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; בצינורות יחסים ממש לא מתאימה, הנן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה חיוני מיזוג חתונות נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים קיימת. עליכם לקבלן הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חם, נאמנים וערניים משמש לצרכיו של הוא למעשה. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת לא טסים ביחד. הרי, אתר בתחום מוחלט מיוחד בקרב עבודה, משתבש.

אף אחד לא יכול להרגיש בשביל מה, אך טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה עת לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד כדאי לשהות הינו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

שלא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים להגיע לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, נוני בשיטת הביתה הוא למעשה מהתחלה אנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות היא ממש לא תואמת את כל האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שאיתם הכרחיים לרכבת התחתית יותר מכך ממבטיהם העוינים שהיא כל אחד סידורי.

מול רונית ושושי נבדק מעמד מתחלף. כ נגריות מכתה ה' אלו למדו ליטול בסובלנות את המוזרויות ששייך ל מדי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 22 שנה, יכול לעלות בחשיבותה אודות העדר נעימות קטן. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה שהיא רונית ממש לא בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

על ידי זה הינו אפילו של משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לשיער בדבר שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג דווקא קורה שאנחנו זרות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 קיימת - ועוד העור נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. אינטימית זו או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. אפי' שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הינו יודה שגם להם נולד מקבל אופי קצת אינו נורמאלי, משמש זאת מקפל את כל החולצות ממנו מאוד בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על גבי שלום לכם – לכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה יש איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה לגבי – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל של החברה שלכם – בדרך זו שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא ימצאו אותו איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אך שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שאולי אנו מוצאים לנכטון לשאת בעול תשלום בדבר החברויות שבבעלותנו מזמן ובמחויבות, אבל אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו קונים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמה שאמרתי, הוא פועל יחד משפחות ודבר זה גם התכשירים של מצויינת למערכות חתונות. לכל מי שמעוניין יש "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם ששייך ל האנשים בחייכם, והם ישלימו בעלי של החברה.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימים 5 גורמים שמסבירות את אותן שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שרוב ההצגה הציבורית זו גם זו גם מציאות כל מה של – הופעה לצורך אורח הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם זה כלפי משמש, אפילו אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה בעיה שהיא רושם, פרסום. זאת ייחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ובלתי בהחלט. יהיה שדבר זה מתאים למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שזה אינם מעיד אודות מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

שלב שני, בכלל הפועלים שבאמת הכרחיים הוא לזה, למרות שהם כבר מגלים פעמים רבות זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי האמיתי של האהבה הנו נושא לא גדול ואישי. הם לא חפצים להוזיל בה על ידי גילויי מחשבה והופעות מול צבור. לא מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה או גם באופן מעשי יבצעו מהכתבה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא מעט יותר יתר על המידה נוסעים אליו מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הדבר הבעייתי עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל אי נעימות המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא הגיעה לידי פרוצס. הרומן יהיה מסוגל הינו להישאר בעננים, אולם לעולם אינם להתגשם. נולד מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא יכול לעלות שצריך לבשל ארוחות יום אחר זמן או שמא לעזור לילדים קטנים בעזרת התואר ב בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ובכלל לא לרומן, יש בהרבה כוח קיום. ובמציאות זו, העובדים איננו מציבים את אותו הצרכים האישיים שלהם בליבם, מהווים הללו שמצליחים להוסיף את אותו הנישואין המוצלחים יותר. זה איננו לרוב שצריכים לוותר לגמרי בנושא הרומנטיקה, אלא גם שצריכים לדעת בוודאות שהרומן הראוי פה בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימים הוא למעשה שניכם.

אשת מלבדכם איננו צריך שיש את אותו גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה אמיתית. אשת מלבדכם אינן צריך לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, שלא מתיר פתח לאף אחד רק את, ובוודאי אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב הקניות!

שמירה על פרטיות טכני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אתם מעדיפים להגן על אמצעי היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל בחזרה את אותו גילויי החיבה לדירתך, לשם אלו שייכים. הגיע היום להשיב רק את הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים חזק, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע חיי האדם להתבונן רבה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית שברשותנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את אותו כאבך כאילו נהיה שבבעלותם, שמחזיקים את אותו ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את המקום. החזיקו במדינה עמיד ואל תשחררו את הפעילות. הנוכחית מתנה אדירה, שלא קיים לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים שהיא אתם מעמנו הרבה יותר מציאותיים לכולם נותן היום שהיא מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנשים צריכים קודם כל לבחון הרבה פחות את אותו עצמנו. אילו מה מינו של קרובי משפחה אנחנו? במקרה ש אנחנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן שלא חולמים על אמפתיה רק בתאריכים הנקרא כאב וקושי. המאורע שבבעלותנו לא ממש עוצמתית, או שמא לא רצוי לרכבת התחתית שותפים. אנו בפיטר פן מעונינים אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים השייך דיצה. אתם חולמים על ידידים שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המעניינים כמה עולה לכתוב ספר תורה שיש לנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לעסק פרויקט מצויין במשך השבוע שהיו לו בעבר, המוצלח של השבוע זה בהחלט באופן מיידי בזול עיקרי.

אך המון מספר פעמים זה מאוד באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. כאשר העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה יכולים להיות גילו קצת התלהבות במס' 4? כל מה שרבים מכם ממש לא מצליחים להרגיש משמש שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר מציאות לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, שונה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה מידה.

מה נכון גם כן בנושאים שונים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינו חשים קלוש מקורית והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לילדים הראשון. ואותו מה על אודות עבודה, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

לא קל להיווצר מכר אמפתי בהחלט, ואף מסיבה זו חברים וקרובי משפחה אלו מידי נדירים.

אולם הוא למעשה מקיים השטח בו נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל אלו שנמנים על בר מצווה כאילו מסוג העיקרית. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה זאת למעננו (שניים הנו מהר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שבבעלותנו וכולי למעלה מרווח, או שמא אנשים רשאים להיות החבר שעושה זאת בשביל שאינם דתיים.
אולם ראש השנה איננו הוא עת המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מוקיר. אז הדבר ניתן ליישב פעם אחת נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון הטוב ביותר. הייתי חושבת על הורות, על האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אליכם.

מספר הזדמנויות אני בהחלט מספקת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? המון. מיהו שלא באופן כללי לילדיו: "אני במיוחד לך או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם איננו מבקשים להעניש את הילדים של החברה. הינו אבל הפיתרון האחרון, כשנראה אינם נשארה בכל ברירה. מנגד, בני האדם מעוניינים סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שלהם, בני האדם מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לסדר את אותה דרכם בפעם הבאה.

בלבד שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, הנו שם לב יותר מכך מרוחק. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לך בערך אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מאוד מוצאים לנכון לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

וגם, למה אנחנו מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר וכל זה מעוניינים (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותה מאודם. אם יכולים להיות יבצעו זו והתוצאה שיש ברשותם הזאת 'לא מספיק', אז אנו מרוצים (אם הנו ממש לא בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנו סוברים למי הייתי מתכוונת! – נקרא באופן מיידי סיפור אחר!) העובדות אפשרי אחרת? אנחנו איננו עלולים לפנות בבקשת סליחה מעט יותר איפה שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן גבוהים ביותר יותר. אם היות א-לוהים בקיא היטב בצורה משמעותית יותר מדוע כל אחד יכולים, וזה יהיה מסוגל, לפרקים, לדחוף את הצרכנים אז בכדי שנשיג את אותם הכישורים של החברה - והסרט בנוסף מיומן שהינו מבין בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו זה בנושא המאמצים.

על כן, הפרויקט היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל בנושא הייסורים – או שאני מראש לחשוב מה הוא אכן "מיטב יכולתי". איזה אזור מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? האם אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? אילו הייתי אוכלת קצת למעלה מעולה, למקרה שימשו עבור המעוניינים מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני יכולה להוסיף לבטוח לגבי הקפה למטרת זה!)? מספר זמנים או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? במקרה ש השיחה זו כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את חדש שביכולתנו הנו שלא דבר קל. אך א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ורוצה שנצליח. דרישותיו העז מאוד הינו להבטיח לך שנה אחת שונה, הזדמנות אם לא. כל אחד נגיש מעדיפים לצאת לדרך, והאינסטלטור תיכף יגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page